Zajmujemy się profesjonalną regeneracją sprzęgieł hydrokinetycznych.
To właśnie sprzęgło hydrokinetyczne (z ang. torque converter, z niem. wandler) odpowiada za płynne przeniesienie momentu obrotowego z silnika na automatyczną skrzynię biegów.
Najczęstszymi objawami zużycia są: drżenie
i wibracje podczas przyśpieszania, zwiększone zużycie paliwa, falowanie obrotów
i przegrzewanie się skrzyni biegów.
-
TechnologiaPosiadamy specjalistyczną linię technologiczną obejmującą następujące etapy:
-
CięcieDla największej precyzji stosujemy maszyny z odczytem numerycznym.
-
MycieDokładnie czyścimy zawartość sprzęgła usuwając olej, resztki okładzin ciernych i opiłki metalu ze wszystkich przestrzeni elementów.
-
AnalizaNa stanowisku diagnostycznym wykwalifikowany personel dokładnie analizuje przyczyny nieprawidłowego działania lub uszkodzenia.
-
SpawanieWykorzystujemy bezobsługowe automaty spawalnicze sterowane numerycznie.
-
TestowanieKażde sprzęgło hydrokinetyczne testujemy przez aparaturę diagnostyczną oraz sprawdzamy jego szczelność na stanowisku zanurzeniowym.
-
WyważanieNa koniec, jeśli to konieczne, wyważamy sprzęgło by uniknąć wibracji.
Do regeneracji sprzęgieł hydrokinetycznych stosujemy najwyższej jakości okładziny cierne dwóch najlepszych firm na świecie czyli Raybestos oraz Borg Warner.
Powierzchnia tłoka sprzęgła hydrokinetycznego z okładziną cierną
Doświadczenie
Doświadczenie zdobyte przy przygotowywaniu silników i skrzyń biegów do wyczynowych samochodów wyścigowych pozwoliło nam stworzyć dużo mocniejsze niż oryginalne,
wyczynowe sprzęgła hydrokinetyczne.
Wzmocnione sprzęgło pozwala na lepsze przekazanie momentu obrotowego z silnika na przekładnię przy jednoczesnym obniżeniu temperatury samej skrzyni biegów. Utrzymanie optymalnej temperatury pracy pozwala zachować dłuższą żywotność wszystkich elementów automatycznej skrzyni biegów.