W naszej ofercie znaleźć można zarówno fabrycznie nowe, regenerowane i kalibrowane sterowniki hydrauliczne. Sterownik przyjmuje formę skomplikowanej, hydraulicznej płyty rozdzielczej, na której strukturze zlokalizowany jest szereg zaworów typu zamknij/otwórz i proporcjonalnych, sterujących pracą automatycznej skrzyni biegów.
Sterownik stanowi jeden z najważniejszych elementów automatycznej skrzyni biegów, który steruje automatyczną przekładnią, zasilając ją odpowiednim ciśnieniem oleju.
Duży przebieg lub zanieczyszczenie opiłkami metalu powodują zużycie sterownika, co powoduje spadek ciśnienia oleju i objawia się prześlizgami lub szarpnięciami skrzyni podczas zmiany biegów. Uszkodzenie sterownika jest jedną z najczęstszych przyczyn awarii skrzyni biegów, dlatego bardzo ważna jest diagnostyka tego elementu.
Diagnostyka na najwyższym poziomie
Do wymiany, regeneracji lub kalibracji sterowników hydraulicznych wykorzystujemy aż 4 urządzenia diagnostyczne. Testery hydrauliczne pozwalają przeprowadzać liczne testy na sterownikach i zaworach w tym wykonanie indywidualnej analizy dla pojedynczego zaworu jak i dla wszystkich zaworów jednocześnie.
Automatyzacja procesu badania i powtarzalność prób diagnostycznych świadczy o wysokiej dokładności badań. Stosując zarówno urządzenia wakuometryczne, jak i ciśnieniowe testujemy sterowniki w środowisku będącym dokładnym odzwierciedleniem warunków panujących w pracującej skrzyni biegów. Dzięki temu możemy zbadać każdy element sterownika i określić, czy działa nieprawidłowo i wymaga wymiany.
Diagnostyka sterowników hydraulicznych
Regeneracja mechatroniki
Oferujemy profesjonalna regenerację mechatroniki (naprawę i aktualizację komputerów) do automatycznej skrzyni biegów typu Multitronik, DSG, oraz ZF grupy VAG.